8 گام + برای چگونه یک دانش آموز موفق باشیم 25 نکته |
اهداف و اولویت های روشن را تعیین کنید:
- “دستیابی به موفقیت در دانشگاه: نکاتی برای دانش آموزان” توسط مرکز ملی آمار آموزش
- “موفقیت دانش آموز: مروری بر” توسط شورای آمریکایی آموزش
- “رازهای دانش آموزان موفق” نوشته نیویورک تایمز
یک برنامه مطالعه ایجاد کنید و به آن پایبند باشید:
-
- «چگونه به طور مؤثر مطالعه کنیم» توسط دانشگاه کالیفرنیا، برکلی
- “مدیریت زمان برای دانشجویان” توسط دانشگاه میشیگان
- «هنر مطالعه» توسط مجله بازرگانی هاروارد
-
به طور منظم در کلاس ها شرکت کنید و به موقع در کلاس ها حاضر شوید:
- “حضور و مشارکت در کلاس های کالج” توسط وزارت آموزش ایالات متحده
- “اهمیت حضور در کلاس” توسط دانشگاه تگزاس در آستین
- “نکاتی برای موفقیت در کالج” توسط دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس
در طول کلاس یادداشت برداری دقیق داشته باشید:
- “مهارت های یادداشت برداری برای دانشجویان دانشگاه” توسط دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل
- “راهبردهای موثر یادداشت برداری” توسط دانشگاه ویسکانسین-مدیسون
- “یادداشت برداری: راهنمای دانشجویان” توسط دانشگاه آکسفورد
به طور فعال در کلاس شرکت کنید و در بحث ها شرکت کنید:
- «مزایای یادگیری فعال» توسط دانشگاه مریلند
- “مشارکت در کلاس” توسط دانشگاه کالیفرنیا، سن دیگو
- “درگیر شدن در بحث های کلاسی” توسط دانشگاه میشیگان
سؤال بپرسید و در صورت نیاز کمک بخواهید:
- «پرسیدن سؤال در کلاس» توسط دانشگاه کالیفرنیا، سانتا باربارا
- “در صورت نیاز به دنبال کمک” توسط دانشگاه واشنگتن
- «دریافت کمک برای مطالعات خود» توسط دانشگاه آکسفورد
از منابع آنلاین و ابزارهای مطالعه استفاده کنید:
- «منابع آنلاین برای دانشجویان» توسط دانشگاه کالیفرنیا، برکلی
- “ابزارها و استراتژی های مطالعه” توسط دانشگاه میشیگان
- “استفاده از فناوری برای بهبود مطالعات” توسط دانشگاه آکسفورد
با نحوه مدیریت موثر زمان خود آشنا شوید:
- “مدیریت زمان برای دانشجویان دانشگاه” توسط دانشگاه کالیفرنیا، برکلی
- “مدیریت زمان موثر” توسط دانشگاه تگزاس در آستین
- “اهمیت مدیریت زمان در کالج” توسط دانشگاه میشیگان
سازماندهی کنید و تکالیف و ضرب الاجل خود را پیگیری کنید:
- “تکنیک های سازماندهی برای دانشجویان دانشگاه” توسط دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل
- «سازماندهی در کالج» توسط دانشگاه کالیفرنیا، سن دیگو
- “مدیریت تکالیف و مهلت های شما” توسط دانشگاه آکسفورد
عادات خواندن خوب را ایجاد کنید:
- “راهبردهای خواندن برای دانشجویان دانشگاه” توسط دانشگاه کالیفرنیا، برکلی
- “تکنیک های موثر خواندن” توسط دانشگاه میشیگان
- “بهبود مهارت های خواندن” توسط دانشگاه آکسفورد
عادات نوشتن خوب را ایجاد کنید:
- “راهبردهای نوشتن برای دانشجویان دانشگاه” توسط دانشگاه کالیفرنیا، برکلی
- “تکنیک های موثر نوشتن” توسط دانشگاه میشیگان
- “بهبود مهارت های نوشتاری شما” توسط دانشگاه آکسفورد
به اندازه کافی بخوابید و ورزش کنید:
- “اهمیت خواب برای دانشجویان دانشگاه” توسط بنیاد ملی خواب
- «ورزش و دانشجویان دانشگاه» توسط شورای آمریکایی ورزش
- “عادات سالم برای دانشجویان دانشگاه” توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری
تکنیک های مدیریت استرس را تمرین کنید:
- “تکنیک های مدیریت استرس برای دانشجویان دانشگاه” توسط دانشگاه کالیفرنیا، برکلی
- “مدیریت استرس در کالج” توسط دانشگاه میشیگان
- “کاهش استرس در کالج” توسط دانشگاه آکسفورد
به دنبال فرصت هایی برای رهبری و مشارکت باشید:
- “فرصت های رهبری در کالج” توسط دانشگاه کالیفرنیا، برکلی
- “درگیر شدن در کالج” توسط دانشگاه میشیگان
- “مزایای تجربه رهبری” توسط دانشگاه آکسفورد
با p خود رابطه ایجاد کنیدروفسورها و همتایان:
- “ایجاد روابط با اساتید خود” توسط دانشگاه کالیفرنیا، برکلی
- «دوستی در کالج» توسط دانشگاه میشیگان
- “مزایای ایجاد روابط در کالج” توسط دانشگاه آکسفورد
در جامعه خود درگیر بمانید:
- “مشارکت جامعه در کالج” توسط دانشگاه کالیفرنیا، برکلی
- “داوطلب در کالج” توسط دانشگاه میشیگان
- “مزایای مشارکت جامعه” توسط دانشگاه آکسفورد
از منابع دانشگاه استفاده کنید:
- “منابع پردیس برای دانشجویان کالج” توسط دانشگاه کالیفرنیا، برکلی
- “منابع برای دانشجویان کالج” توسط دانشگاه میشیگان
- “مزایای استفاده از منابع دانشگاه” توسط دانشگاه آکسفورد
ایمن و سالم بمانید:
- “سلامت و ایمنی در کالج” توسط دانشگاه کالیفرنیا، برکلی
- «ایمن ماندن در کالج» توسط دانشگاه میشیگان
- “اهمیت سلامت و ایمنی در کالج” توسط دانشگاه آکسفورد
روشن فکر باشید و تنوع را بپذیرید:
- “اهمیت تنوع در کالج” توسط دانشگاه کالیفرنیا، برکلی
- «آغوش تنوع در کالج» توسط دانشگاه میشیگان
- «مزایای تنوع در کالج» توسط دانشگاه آکسفورد
مسئولیت یادگیری خود را بر عهده بگیرید:
- “بر عهده گرفتن مسئولیت یادگیری شما” توسط دانشگاه کالیفرنیا، برکلی
- “یادگیری خودگردان” توسط دانشگاه میشیگان
- «اهمیت یادگیری خودگردان» توسط دانشگاه آکسفورد
اهداف و انتظارات واقع بینانه تعیین کنید:
- “تعیین اهداف واقعی” توسط دانشگاه کالیفرنیا، برکلی
- “مدیریت انتظارات در کالج” توسط دانشگاه میشیگان
- “اهمیت اهداف واقعی” توسط دانشگاه آکسفورد
مراقبت از خود و شفقت به خود را تمرین کنید:
- “مراقبت از خود در کالج” توسط دانشگاه کالیفرنیا، برکلی
- “شفقت به خود در کالج” توسط دانشگاه میشیگان
- “مزایای خودمراقبتی و دلسوزی به خود” توسط دانشگاه آکسفورد
در صورت نیاز به دنبال کمک باشید و از درخواست آن نترسید:
- «به دنبال کمک در کالج» توسط دانشگاه کالیفرنیا، برکلی
- «درخواست کمک در کالج» توسط دانشگاه میشیگان
- «اهمیت جستجوی کمک» توسط دانشگاه آکسفورد
با خانواده و دوستان در ارتباط بمانید:
- “حفظ روابط با خانواده و دوستان در کالج” توسط دانشگاه کالیفرنیا، برکلی
- “اهمیت حفظ روابط” توسط دانشگاه میشیگان
- “مزایای در ارتباط ماندن” توسط دانشگاه آکسفورد
مثبت و با انگیزه بمانید:
- “حفظ نگرش مثبت در کالج” توسط دانشگاه کالیفرنیا، برکلی
- “با انگیزه ماندن در کالج” توسط دانشگاه میشیگان
- “اهمیت مثبت و با انگیزه ماندن” توسط دانشگاه آکسفورد
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1403-03-30] [ 10:57:00 ق.ظ ]
|